• Gratis verzending va €50,- in NL/€75,- in BE
  • Feestelijke cadeauverpakking
  • Binnen 1-3 werkdagen in huis
  • Niet goed? Geld terug!
HOME » FAQ

FAQ

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. 

 

1. Bestellen in de webshop

 

Is er een minimumbedrag voor het plaatsen van een bestelling?

Nee, er is geen minimumbedrag voor het plaatsen van een bestelling bij Gem Interior. Let er wel op dat er onder een bestelling van € 50,- een bedrag van € 5,60 aan verzendkosten in rekening wordt gebracht in Nederland. Bij verzendingen naar België zijn de verzendkosten € 8,50 onder een bedrag van € 75,-. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als een bestelling eenmaal geplaatst is in de webshop, dan kun je deze niet meer zelf aanpassen. Mocht je iets willen wijzigen, stuur dan zo snel mogelijk bericht naar info@geminterior.nl met vermelding van je ordernummer. Dan zal ik de bestelling proberen aan te passen. Is de bestelling al verzonden? Dan kan ik het helaas niet meer aanpassen.


Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je een artikel uit je bestelling, of je gehele bestelling wilt annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk door. Wanneer de bestelling al verzonden is kan het helaas niet meer geannuleerd worden. Je kan het natuurlijk wel binnen 14 dagen retourneren. Meer weten over retouren? Bekijk het hier

Ik heb net een bestelling geplaatst en wil toch nog een product bestellen. Kan ik een bestelling plaatsen zonder dubbele verzendkosten te betalen? 

Mocht je dezelfde dag een extra product willen bestellen is dat geen probleem. Neem even contact met me op via info@geminterior.nl. Als jouw bestelling nog niet verzenden is zorg ik ervoor dat je geen dubbele verzendkosten betaalt. Dat scheelt ook weer verpakkingsmateriaal en dus beter voor het milieu!  

Ontvang ik omschrijving van de werking van edelstenen bij mijn bestelling?

Omschrijvingen van edelstenen die je hebt gekocht zullen alleen te vinden zijn via Edelstenen ABC op de website van Gem Interior.  Wanneer je advies wilt krijgen over welke steen bij jou past kan je natuurlijk altijd contact opnemen via het contactformulier of info@geminterior.nl. 

 

2. Bezorging en levertijd

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik doe zorgvuldig mijn best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellen worden binnen 1-3 werkdagen geleverd. Wanneer een bestelling niet binnen enkele werkdagen na betaling verzonden kan worden neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op. 

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland

DHL Pakket - € 5,60

Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden 

 

Naar België

DHL Pakket - € 8,50

Bestellingen vanaf € 75,- worden gratis verzonden 


Wanneer is mijn product weer op voorraad?

Regelmatig koop ik nieuwe producten in. Is jouw favoriete product niet meer op voorraad? Geef me dan een seintje via info@geminterior.nl of het contactformulier. Mocht je op zoek zijn naar een bepaalde edelsteen die nog niet in de webshop staat, dan zal ik bij de volgende inkoop rekening houden met jouw aanvraag. Alle edelstenen bij Gem Interior zoek ik met liefde zelf uit en ik ga niet voor minder dan producten van topkwaliteit. 

3. Retourneren

 

Hoe kan ik een product retour sturen?

Wanneer je jouw bestelling of product wilt retourneren dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen. Ga naar het retourportaal en start je retourzending. Vul je postcode en het ordernummer of Track & Trace nummer in en retourneer je bestelling gemakkelijk in enkele stappen. 

Vervolgens krijg je automatisch een retourlabel en kan je de retourzending afgeven aan DHL. Heb je naar aanleiding van de retourmelding nog vragen? Dan kan je altijd een berichtje sturen naar info@geminterior.nl. 

Voor verdere vragen rondom retouren, ga dan naar de pagina 'Verzending en retour'.


Staat jouw antwoord er niet tussen? Stuur me gerust een berichtje via info@geminterior.nl of stuur hier een bericht via de website