FAQ
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.
1. BESTELLEN IN DE WEBSHOP
Is er een minimumbedrag voor het plaatsen van een bestelling?
Nee, er is geen minimumbedrag voor het plaatsen van een bestelling bij Gem Interior. Let er wel op dat er onder een bestelling van € 50,- een bedrag van € 5,90 aan verzendkosten in rekening wordt gebracht in Nederland. Bij verzendingen naar België zijn de verzendkosten € 8,80 onder een bedrag van € 75,-.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Als een bestelling eenmaal geplaatst is in de webshop, dan kun je deze niet meer zelf aanpassen. Mocht je iets willen wijzigen, stuur dan zo snel mogelijk bericht naar info@geminterior.nl met vermelding van je ordernummer. Dan zal ik de bestelling proberen aan te passen. Is de bestelling al verzonden? Dan kan ik het helaas niet meer aanpassen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Als je een artikel uit je bestelling, of je gehele bestelling wilt annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk door. Wanneer de bestelling al verzonden is kan het helaas niet meer geannuleerd worden. Je kan het natuurlijk wel binnen 14 dagen retourneren. Meer weten over retouren? Bekijk het hier.
Ik heb net een bestelling geplaatst en wil toch nog een product bestellen. Kan ik een bestelling plaatsen zonder dubbele verzendkosten te betalen?
Mocht je dezelfde dag een extra product willen bestellen is dat geen probleem. Neem even contact met me op via info@geminterior.nl. Als jouw bestelling nog niet verzenden is zorg ik ervoor dat je geen dubbele verzendkosten betaalt. Dat scheelt ook weer verpakkingsmateriaal en dus beter voor het milieu!
Ontvang ik omschrijving van de werking van edelstenen bij mijn bestelling?
Omschrijvingen van edelstenen die je hebt gekocht zullen alleen te vinden zijn via Edelstenen ABC op de website van Gem Interior. Wanneer je advies wilt krijgen over welke steen bij jou past kan je natuurlijk altijd contact opnemen via het contactformulier of info@geminterior.nl.
2. ALLES OVER BEZORGEN EN bestellingen ophalen in tilburg
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik doe zorgvuldig mijn best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellen worden binnen 1-3 werkdagen geleverd. Wanneer een bestelling niet binnen enkele werkdagen na betaling verzonden kan worden neem ik zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wat zijn de verzendkosten naar NL, BE & DE?
Binnen Nederland
DHL Pakket - € 5,90
Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden
Naar België en Duitsland
DHL Pakket - € 8,90
Bestellingen vanaf € 75,- worden gratis verzonden
Wat als mijn favoriete product niet op voorraad is?
Regelmatig koop ik nieuwe edelstenen, mineralen en interieuritems in. Is jouw favoriete product niet meer op voorraad? Stuur dan een berichtje via info@geminterior.nl of het contactformulier.
Mocht je op zoek zijn naar een bepaalde edelsteen die nog niet in de webshop staat, dan zal ik bij de volgende inkoop rekening houden met jouw aanvraag. Alle edelstenen bij Gem Interior zoek ik met liefde zelf uit en ik ga niet voor minder dan producten van topkwaliteit.
Hoe plan ik een ophaalafspraak voor mijn bestelling?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst en hebt gekozen voor afhaling in Tilburg, kun je een ophaalafspraak maken door een e-mail te sturen naar info@geminterior.nl. Geef in de e-mail je bestelnummer en gewenste ophaaldatum en -tijd door, zodat we de afspraak kunnen bevestigen.
Let op: op dit moment accepteren we alleen vooraf betaalde bestellingen voor afhaling. Zorg ervoor dat je je bestelling online betaalt voordat je een afspraak maakt voor het ophalen.
Waar is het afhaaladres van Gem Interior?
Het afhaaladres is: Bredaseweg 85-16, Tilburg. Hier kun je je bestelling persoonlijk ophalen op het door jou gekozen tijdstip, afgesproken per mail via info@geminterior.nl.
3. Retourneren
Hoe kan ik een product retour sturen?
Wanneer je jouw bestelling of product wilt retourneren dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen. Alle retourstappen vind je op deze pagina.
Ga naar het retourportaal en start je retourzending. Vul je postcode en het ordernummer of Track & Trace nummer in en retourneer je bestelling gemakkelijk in enkele stappen.
Vervolgens krijg je automatisch een retourlabel en kan je de retourzending afgeven aan DHL. Heb je naar aanleiding van de retourmelding nog vragen? Dan kan je altijd een berichtje sturen naar info@geminterior.nl.
Kan ik mijn bestelling retourneren bij het afhaaladres?
Ja, je kunt je bestelling retourneren bij ons afhaaladres in overeenstemming met ons retourbeleid. Neem vooraf contact met ons op via info@geminterior.nl om de retourprocedure te bespreken voordat je de bestelling retourneert.
Andere retour vragen
Voor verdere vragen rondom retouren, ga dan naar de pagina 'Verzending en retour'.
Staat jouw antwoord er niet tussen? Stuur dan een bericht naar info@geminterior.nl of stuur een bericht via deze link.