• Gratis verzending va €50,- in NL/€75,- in BE
  • Met liefde uitgezocht en feestelijk ingepakt
  • Binnen 1-3 werkdagen in huis
  • Niet goed? Geld terug!
HOME » Verzending en retour

Verzending en retourneren

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Na ontvangst van de betaling wordt je bestelling tussen 1-4 werkdagen verzonden. Het kan zijn dat jouw producten niet meer voorradig zijn. Wanneer een product onverhoopt niet op voorraad blijkt te zijn ontvang je zo spoedig mogelijk bericht hierover. Het geld wordt dan per direct retour gestort. 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
Nederland

  • €5,60 voor bestellingen onder de € 50,- 
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

België

  • €8,50 voor bestellingen onder de € 75,- 
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL.

Hoe werkt gratis bezorging?
Vanaf € 50,- in NL en vanaf € 75,- in BE wordt jouw bestelling gratis thuisbezorgd. Dit gebeurt automatisch in jouw winkelwagen. Bij een tweede bestelling op dezelfde dag zullen de verzendkosten gratis zijn. Neem contact op via info@geminterior.nl om deze code aan te vragen. 

Kan ik mijn pakket ook laten afleveren bij een afleverpunt?
Ja, je kan jouw bestelling ook afhalen bij DHL. Zorg dat je in het opmerkingen veld van de bestelling aangeeft dat je jouw bestelling af wilt halen bij een parcelpunt. Jouw bestelling wordt dan naar het dichtstbijzijnde parcelpunt gebracht. 

Wat als ik een verkeerd bezorgadres heb ingevuld?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op via het contactformulier. We proberen dan de bestelling nog te wijzigen. Let daarnaast goed op dat je de juiste postcode invult. Partijen als DHL, PostNL en FedEx gaan bij een foutieve combinatie altijd voor de postcode met het huisnummer. 

Is het mogelijk om mijn bestelling als cadeau te verpakken?

Jammer genoeg heb ik geen inpakservice en niet de mogelijkheid een geschreven kaartje toe te voegen aan je bestelling. Wel worden de bestellingen altijd zorgvuldig verpakt en geleverd. 

retourneren

Kan ik een product retour zenden?
Ja, dat kan zeker. Je kan je bestelling of een gedeelte van je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Hoe meld ik een retour aan?
Wanneer je jouw bestelling of een gedeelte hiervan wilt retourneren dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen. Ga naar het retourportaal en start je retourzending. Vul je postcode en het ordernummer of Track & Trace nummer in en retourneer je bestelling gemakkelijk in enkele stappen. 

Vervolgens krijg je automatisch een retourlabel en kan je de retourzending afgeven aan DHL. Heb je naar aanleiding van de retourmelding nog vragen? Dan kan je altijd een berichtje sturen naar info@geminterior.nl. 

Let op: wil je slechts een gedeelte van jouw bestelling retourneren? Dat kan! Stuur dan naast bovenstaande retouraanmelding een berichtje naar info@geminterior.nl met daarin jouw ordernummer + items die je hebt geretourneerd. Deze kosten zullen verrekend worden. 

Krijg ik mijn geld terug?
Na ontvangst en beoordeling van je retourzending ontvang je binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten die je bij de eerdere bestelling hebt geplaatst. Let op: de retour verzendkosten zijn wel voor eigen rekeningWanneer je een gedeelte van de bestelling hebt geretourneerd ontvang je enkel het bedrag van het geretourneerde product. De goederen moeten ongebruikt, onbeschadigd en in een stevige verpakking verzonden worden. Je kan de bestelling het beste in dezelfde verpakking als aangeleverd terugsturen.

Wanneer je het pakket met een track & trace code verzend geldt dit als retourbewijs. Zonder bewijs van verzending met track & trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbus post is altijd op risico van de verzender. 

Voor de retour voorwaarden zie de algemene voorwaarden.

Heb je nog andere vragen? Neem dan contact op via het contactformulier.